מסמך הזמנה מייצג את הסכם המכר בינך לבין הלקוח שלך, וככזה מהווה ציר מרכזי במערכת למעקב אחר התקדמות העיסקה. בעוד שאת טבלת התשלומים ניתן לעדכן כאשר ההזמנה בסטאטוס "פתוחה", את תכולת ההזמנה – מוצרים/שירותים לא ניתן.

האפשרויות הבאות עשויות להתאים עבורך, היה והשתנו תנאי ההזמנה בינך ובין הלקוח:

  • ביטול ההזמנה ויצירת הזמנה חדשה (מומלץ אם עדין לא הופקו חשבוניות/קבלות להזמנה)
  • יצירת הזמנה חדשה עם התוספות להזמנה הקיימת
  • סגירת ההזמנה הקיימת (העברה ידנית לסטאטוס "סגורה") ויצירת הזמנה חדשה
X

שכחת סיסמתך?

הצטרף אלינו