הצג את כל הקטגוריות

הזמנות

אם הלקוח ביקש ממך לציין את מספר הזמנה במערכת שלו על גבי המסמכים החשבונאיים שלך, על מנת שיהיה לו קל לשייך את המסמכים שלך להזמנה אצלו במערכת, תוכל להזין מספר זה כמזהה ההזמנה אצל הלקוח. מספר זה יופיע על גבי המסמכים החשבונאיים שתשלח לו.

Category: הזמנות

מרכז המידע העסקי

כפתורי המיון הקטנים אשר בכותרות העמודות "כמות פריטים" ו- "סכום עסקאות" בטבלת הלקוחות במרכז המידע העסקי, יאפשרו הצגת הלקוחות המובילים (מיון בסדר יורד) או האחרונים (מיון בסדר עולה) לפי כמות פריטים מוזמנת או לפי סכום עסקאות.

החשבונייה שלי - הצגת הלקוחות המובילים או האחרונים לפי מכירות
החשבונייה שלי – הצגת הלקוחות המובילים או האחרונים לפי מכירות

משלוח הודעות ומסמכים ללקוחות

בהגדרות המערכת, ניתן לכתוב את נוסח הודעות האימייל, הם ללקוחות המקבלים מסמכים בעברית, והן ללקוחות המקבלים מסמכים באנגלית, בכל אחת מהלשוניות: הצעות מחיר, הזמנות, חשבוניות וקבלות.

החשבונייה שלי - נוסח הודעות אימייל ללקוח
החשבונייה שלי – נוסח הודעות אימייל ללקוח

ניהול מוצרים ושירותים

מאחר וכל מוצר מאופיין בשפה שבו שמו נרשם, במטבע שבו מחירו נקוב ובשפה המתארת את יחידות התמחור שלו, יש להגדיר מוצר שישמש אותנו במסמכים המיועדים ללקוחות בשפה העברית בש"ח, בנוסף להגדרתו בשפה האנגלית בכל מטבע אחר שבו הוא יתומחר. לדוגמא:

אתה מוכר שעות ייעוץ ללקוחות בארץ וללקוחות בחו"ל, במטבע דולר ארה"ב. לפיכך, הגדר שני מוצרים נפרדים:

ללקוחות בארץ:

  • ייעוץ לפי שעות
  • יחידות תמחור: "שעות"
  • מחיר: 300
  • מטבע: "שקל חדש"
  • שפה: "עברית".

ללקוחות בחו"ל:

  • Consulting by the Hour
  • יחידות תמחור: "Hour"
  • מחיר: 100
  • מטבע: "דולר ארה"ב
  • שפה: "אנגלית".

בדרך כלל, את שני המוצרים נשייך לאותה קבוצה ("ייעוץ", לפי דוגמא זו), על מנת לאגד את כל פעילות הייעוץ שלנו, בין אם נמכרה ללקוחות בארץ ובין אם נמכרה ללקוחות בחו"ל.

קבלת עזרה

דף העזרה מאפשר לשלוח אלינו שאלה באופן ישיר והוא מיועד ללקוחות בהסכם שירות. השתמש בשם המשתמש שלך ובסיסמה אותם קיבלת עם רכישת החשבונייה שלי על מנת להתחבר כלקוח בהסכם שירות.

אם אינך לקוח בהסכם שירות אנו ממליצים לך לרכוש הסכם שירות שנתי, הוא איננו יקר ומאפשר לך לפנות אלינו באופן בלתי מוגבל ולקבל עדכוני תוכנה באופן אוטומטי.

רכישת מוצרים ושירותים

עלות השירות השנתי איננה גבוהה, לפיכך מומלץ לרכוש אותו ככל שעולה הצורך לקבל מאיתנו עזרה בפניה ישירה. אנו לא מחייבים רצף בתקופת הסכם השירות, כך שניתן להשתמש בתוכנה ללא הסכם שירות, עד אשר עולה הצורך לקבל עזרה ואז לרכוש הסכם שירות לשנה הקרובה.

Load More

X

שכחת סיסמתך?

הצטרף אלינו